www.hodinarstvo.sk

Objednávky a info:

(032) 771 28 09

0911 978 484
od 9:00 do 17:00

Nákupný košík
0 položiek (0,00 €)
Košík
Úvod Spodne clankyVšeobecné obchodné podmienky

Pravdepodobne nemáte nainštalovaný Flash player. Nájdete ho na adrese www.adobe.com

Kontaktné informácie

(032) 771 28 09

 

 

0911 978 484

 

J.Hašku 6

Nové Mesto n/V

 

Všeobecné obchodné podmienky

1. Uzatvorenie zmluvy


1.1 Kúpna zmluva vzniká na základe požiadavky kupujúceho cez elektronický portál Hodinárstvo.com. 
Zmluva sa uzatvára medzi kupujúcim a spoločnosťou Ján Atalovič - Hodinárstvo Atalovič, Mostová 38, 915 01, Nové Mesto nad Váhom, IČO:37020901, DIČ:1020301436, ďalej len Predávajúci.

 

(Zapísané na OÚ v Novom Meste nad Váhom, odbor živnostenského podnikania, Hviezdoslavova 36, 915 41 Nové Mesto nad Váhom, Číslo živnostenského registra: 304-1448).

 

Otváracia doba na predajni: 

Pondelok - Piatok : 9:00-12:30 13:00-17:30
Sobota : 8:30 - 12:00

Telefonické objednávky: od 9:00 do 17:00 (Pondelok - piatok)

Zodpovedný vedúci:  Janka Gúčikova

 

Bankové účty:

VÚB banka: 1352990655/0200

IBAN: SK98 0200 0000 0013 5299 0655
SLSP banka: 5019749655/0900

IBAN: SK84 0900 0000 0050 1974 9655
TATRA banka: 2924864713/1100

IBAN: SK31 1100 0000 0002 9248 6471

Variabilný symbol:  číslo objednávky

 

 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj

Andreja Sládkoviča 11, 971 01 Prievidza 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 046/5422 771
fax č.: 046/5420 685
e-mail: tn@soi.sk

 

 

Na uzatvorenie obchodnej zmluvy je potrebné, aby zákazník posytol prevádzkovateľovi základné kontaktné a osobné údaje.  Predávajúci sa zaväzuje nepoužiť a taktiež nezverejniť tieto údaje tretím osobám. 

Pred uzatvorením zmluvy sa zákazníkovi odporúča preveriť si u prevádzkovateľa dostupnosť tovaru. V prípade, že tovar nie je dostupný na predajni, prevádzkovateľ informuje zákazníka o možnom dodaní. Až po tomto kroku je zákazník oprávnený uzatvoriť zmluvu vložením tovaru do košíka a následným vyplnením potrebných údajov (spôsob platby, doručenia).

Po odoslaní objednávky (stlačením tlačidla „odoslať objednávku“) bude kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii odoslaná automatizovaná správa potvrdzujúca bezproblémové uzatvorenie obchodnej zmluvy. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

 

 

1.1.1 Ochrana osobných údajov

Kupujúci v prípade že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
Kupujúci v prípade že je právnickou osobou alebo živnostníkom je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané.

Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránke www.hodinarstvo.sk v časti ZMENA ÚDAJOV.

 

Prevádzkovateľ internetových stránok www.hodinarstvo.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.


 

1.2 Spôsob dodania a platba za tovar


Pred odoslaním objednávky odporúčame kupujúcim, aby si preverili dostupnosť tovaru na našej emailovej adrese alebo telefonicky. 
Tovar zvyčajne expedujeme najneskôr druhý deň po prijatí objednávky, avšak tovar, ktorý nie je skladom môže byť expedovaný niekedy i po 3 týždňoch.

Kupujúci má možnosť zvoliť si spôsob prevzatia a platby tovaru, a to:
- na dobierku Slovenskou poštou (platba pri prevzatí tovaru) – 4.2 Eur (s DPH) (doručená informácia do vašej schránky o uložení zásielky)- doručenie do 2 pracovných dní
- balík UPS na dobierku - príplatok 5.00 Eur (s DPH), pri účte nad 199,99 Eur zdarma (doručené do vlastných rúk kuriérom UPS do 24 hodín)
- osobne - bez poplatku (na predajni v Novom Meste nad Váhom, možnosť platby platobnou kartou)
- na dobierku Slovenskou poštou do ČR (platba pri prevzatí tovaru) – 10 Eur pri platbe do 99,99 Eur (s DPH) (doručená informácia do vašej schránky o uložení zásielky)- doručenie do 2 pracovných dní, 5 Eur pri platbe do 199,99 Eur. Pri platbe nad 200 poštovné a balné neúčtujeme.

- platobnou bránou VUB, SLSP, TB alebo PayPal.

- prevodom na účet (číslo účtu Vám bude odoslané po potvrdení dodania tovaru).


Ak hodnota tovaru prekročí sumu 79,99 Eur, poštovné a balné neúčtujeme pri doručení Slovenskou Poštou.



1.2.1 Predajná cena produktu
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny v prípade, že veľkoobchodná cena sa podstatne zmení v dôsledku zmeny kurzu alebo precenenia tovaru dodávateľom. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť. Ceny v internetovom obchode a v kamennej predajni sa môžu líšiť a kupujúci nemá právo dodatočne sa dožadovať inej ceny ako vopred dohodnutej. 

1.3 Spôsob stornovania/zrušenia objednávky

1.3.1 Spôsob stornovania/zrušenia objednávky pred jej odoslaním

Neodoslaná objednávka sa nemusí rušiť. Produkty zostávajú v nákupnom košíku odkiaľ si ich má možnosť kupujúci odstrániť. 
Ak tak neurobí, produkty budú v jeho nákupnom košíku i pri budúcom prihlásení. 

1.3.2 Spôsob stornovania/zrušenia objednávky po jej odoslaní

Objednávku je možné stornovať do doby expedície tovaru, a to prostredníctvom elektronickej pošty (hodinarstvo@hodinarstvo.sk) alebo telefonicky (032-771 28 09). Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail, číslo objednávky, popis objednaného tovaru a číslo bankového účtu s názvom banky. V prípade takéhoto zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Ak kupujúci už uhradil kúpnu cenu za tovar alebo jej časť, budú mu peniaze odoslané späť na ním určený bankový účet do 14 dní, pokiaľ sa spolu nedohodneme inak.

 

1.4 Poskytovanie zliav a bonusový systém

 

Všetky ceny a poplatky uvedené v našom elektronickom obchode sú už konečné a je v nich zahrnutá DPH. Príslušné zľavy sú zobrazené pri zľavnenom produkte. Akciové produkty sú v ponuke len do vypredania zásob a ceny sa môžu líšiť na našej kamennej predajni v Novom Meste nad Váhom. 

 

Pri každom nákupe získa kupujúci body podľa sumy za úhradu.  Tieto body si môže pri ďalšom nákupe uplatniť za zľavu a to v hodnote 2,5% celkovej sumy predchádzajúcej objednávky.


2. Povinnosti kupujúceho a predávajúceho


2.1 Predávajúci sa zaväzuje: 

- bezodkladne vybaviť objednávku kupujúceho

- dodržať stanovenú cenu (cenu, ktorá bola aktuálna v čase podania objednávky)

- dodať nepoškodený tovar

- dodať tovar, ktorý si kupujúci objednal (napr. dohodnutá farba ciferníka, remienka ak nebolo s kupujúcim dohodnuté inak)

- priložiť k tovaru doklad o zaplatení a záručný list 

2.2 Kupujúci sa zaväzuje:

 - prebrať objednávku od kuriéra alebo iného doručiteľa

 - zaplatiť za tovar (dobierku alebo bankovým prevodom) plnú čiastku

 - prekontrolovať obal zásielky pri preberaní od kuriéra alebo doručovateľa

 - poškodené zásielky nepreberajte! 

2.3 Vylúčenie zodpovednosti predávajúceho: 

Predávajúci nenesie zodpovednosť za:

- poškodenie zásielky doručovateľom (v takom prípade treba spísať reklamáciu s doručovateľom alebo zásielku neprebrať)

- oneskorené doručenie zavinené udaním nesprávnej adresy

- oneskorené doručenie zavinené doručovateľom 

3. Odstúpenie od zmluvy/zrušenie objednávky


3.1 Odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho:


Kupujúci - spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru v súlade s §12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.  Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ak tak spotrebiteľ v tejto lehote neučiní, jeho nárok na vrátenie tovaru zaniká.  Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby – podnikateľov ako aj fyzické osoby – nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z.

 

Ak nie je spotrebiteľ spokojný s tovarom a chcel by ho vrátiť, musí kontaktovať predávajúceho a odoslať mu informáciu o odstúpení od zmluvy písomnou formou (prípadne emailom) s uvedením údajov jednoznačne identifikujúcich predmetnú objednávku (číslo objednávky, popis tovaru, informácie o kupujúcom) a čísla bankového účtu s názvom banky na vrátenie kúpnej ceny tovaru.

V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;

 

Ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy, musí nám bezodkladne poslať tovar späť na vlastné náklady (Slovenskou poštou) na adresu:

 

Hodinárstvo Atalovič

ul. J. Hašku 6

915 01 Nové Mesto nad Váhom

(Zaslaný tovar odporúčame poistiť)


V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí spotrebiteľ predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. 

 

3.2 Odstúpenie od zmluvy zo strany predávajúceho:

 

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 15 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

4. Reklamácie a záruka

4.1 Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.

Kupujúci je povinný pred prvým použitím výrobku riadne sa oboznámiť s návodom a so záručnými podmienkami.

 

Predávajúci, resp. servisné stredisko rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

 

Autorizované servisné strediská pre záručný a pozáručný sú uvedené v záručnom liste, ktorý kupujúci obdržal s tovarom. Odporúčame kupujúcim kontaktovať servisné stredisko telefonicky a dohodnúť si spôsob vybavenia reklamácie priamo so zástupcom servisného strediska. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci ani servisné strediská nepreberajú. V prípade zaslania reklamovaného tovaru poštou odporúčame tovar poistiť.

 

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a kópia reklamačného protokolu mu bude doručená spolu s tovarom, resp. odovzdaná osobne pri prevzatí reklamovaného tovaru.

 

Záruka sa nevzťahuje na:

- predpokladanú dĺžku životnosti batérie
- opotrebovanie skla, puzdra, remienka a náramku spôsobené bežným používaním
- poškodenie strojčeka vodou (pobytom v nevhodnom prostredí)
- vady vyvolané neodborným zásahom

 

Ak by ste potrebovali asistenciu v prípade reklamácie, prosíme Vás, kontaktujte nás na emailovej adrese hodinarstvo(zavináč)hodinarstvo.sk alebo telefonicky na čísle 032 771 28 09 v čase od 9:00 do 17:00 hodiny a my si Vami dohodneme spôsob vybavenia reklamácie, prípadne odporučíme servisné stredisko.

 

4.2 Záručná doba

Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru kupujúcim.

 

4.3 Reklamácie týkajúce sa prepravy:
Ak kupujúci zistí pri preberaní tovaru, že balenie, v ktorom je výrobok doručovaný nie je v poriadku, kupujúci je povinný v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení priamo s prepravcom. 
Všetky zásielky sú poistené, takže zodpovednosť nesie prepravca. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia nie je možné uznať. 

5. Záverečné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky sa týkajú iba vzťahov vznikajúcich medzi Predávajúcim a Kupujúcim a riadia sa právnymi predpismi SR. 
Záležitosti, nenachádzajúce sa v týchto obchodných podmienkach, sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. 

Tieto všeobecné Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1 júna 2014.

© 2011 Hodinarstvo.sk - Všetky práva vyhradené