www.hodinarstvo.sk

Objednávky a info:

(032) 771 28 09

0911 978 484

Napíšte nám...

Nákupný košík
0 položiek (0,00 €)
Košík
Úvod Spodne clankyVšeobecné obchodné podmienky

Pravdepodobne nemáte nainštalovaný Flash player. Nájdete ho na adrese www.adobe.com

Kontaktné informácie

(032) 771 28 09

hodinarstvo@

hodinarstvo.sk 

 

0911 978 484

 

J.Hašku 6

Nové Mesto n/V

 

Všeobecné obchodné podmienky

1. Uzatvorenie zmluvy


1.1 Kúpna zmluva vzniká na základe požiadavky kupujúceho cez elektronický portál Hodinárstvo.com. 
Zmluva sa uzatvára medzi kupujúcim a spoločnosťou Ján Atalovič - Hodinárstvo Atalovič, Mostová 38, 915 01, Nové Mesto nad Váhom, IČO:37020901, DIČ:1020301436, ďalej len Predávajúci.

 

(Zapísané na OÚ v Novom Meste nad Váhom, odbor živnostenského podnikania, Hviezdoslavova 36, 915 41 Nové Mesto nad Váhom, Číslo živnostenského registra: 304-1448).

 

Otváracia doba na predajni: 

Pondelok - Piatok : 9:00-12:30 13:00-17:30
Sobota : 8:30 - 12:00

Telefonické objednávky: od 9:00 do 17:00 (Pondelok - piatok)

Zodpovedný vedúci:  Lucia Turiaková

 

Bankové účty:

VÚB banka: 1352990655/0200

IBAN: SK98 0200 0000 0013 5299 0655


SLSP banka: 5019749655/0900

IBAN: SK84 0900 0000 0050 1974 9655


TATRA banka: 2924864713/1100

IBAN: SK31 1100 0000 0002 9248 6471

 

Variabilný symbol:  číslo objednávky

 

 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj

Andreja Sládkoviča 11, 971 01 Prievidza 1 
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 
tel. č.: 046/5422 771 
fax č.: 046/5420 685 
e-mail: tn@soi.sk

 

 

Pred uzatvorením zmluvy sa zákazníkovi odporúča preveriť si u prevádzkovateľa dostupnosť tovaru. V prípade, že tovar nie je dostupný na predajni, prevádzkovateľ informuje zákazníka o možnom dodaní.

Po odoslaní objednávky (stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“) bude kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii odoslaná automatizovaná správa potvrdzujúca bezproblémové uzatvorenie obchodnej zmluvy. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

 

 

 

1.1.1 Ochrana osobných údajov

 

Kupujúci v prípade že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
Kupujúci v prípade že je právnickou osobou alebo živnostníkom je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

 Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že  zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“)  predávajúci ako prevádzkovateľ bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.

Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci o splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.

Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránkewww.hodinarstvo.sk v časti ZMENA ÚDAJOV.

Prevádzkovateľ internetových stránok www.hodinarstvo.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.

 

 

1.2 Spôsob dodania a platba za tovar


Pred odoslaním objednávky odporúčame kupujúcim, aby si preverili dostupnosť tovaru na našej emailovej adrese alebo telefonicky. 
Tovar zvyčajne expedujeme najneskôr druhý deň po prijatí objednávky, avšak tovar, ktorý nie je skladom môže byť expedovaný niekedy i po 3 týždňoch.

Kupujúci má možnosť zvoliť si spôsob prevzatia a platby tovaru, a to:
na dobierku Slovenskou poštou (platba pri prevzatí tovaru) – 2.50 Eur (s DPH) (doručená informácia do vašej schránky o uložení zásielky)- doručenie do 2 pracovných dní
balík UPS na dobierku - príplatok 5.00 Eur (s DPH), pri účte nad 99,99 Eur zdarma (doručené do vlastných rúk kuriérom UPS do 24 hodín)
osobne - bez poplatku (na predajni v Novom Meste nad Váhom, možnosť platby platobnou kartou)
na dobierku Slovenskou poštou do ČR (platba pri prevzatí tovaru) – 10 Eur pri platbe do 99,99 Eur (s DPH) (doručená informácia do vašej schránky o uložení zásielky)- doručenie do 2 pracovných dní, 5 Eur pri platbe do 199,99 Eur. Pri platbe nad 200 poštovné a balné neúčtujeme. 

platobnou bránou VUB, SLSP, TB alebo PayPal.

prevodom na účet (číslo účtu Vám bude odoslané po potvrdení dodania tovaru).


Ak hodnota tovaru prekročí sumu 49,99 Eur, poštovné a balné neúčtujeme pri doručení Slovenskou Poštou.



1.2.1 Predajná cena produktu
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny v prípade, že veľkoobchodná cena sa podstatne zmení v dôsledku zmeny kurzu alebo precenenia tovaru dodávateľom. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť. Ceny v internetovom obchode a v kamennej predajni sa môžu líšiť a kupujúci nemá právo dodatočne sa dožadovať inej ceny ako vopred dohodnutej. 

1.3 Spôsob stornovania/zrušenia objednávky

1.3.1 Spôsob stornovania/zrušenia objednávky pred jej odoslaním

Neodoslaná objednávka sa nemusí rušiť. Produkty zostávajú v nákupnom košíku odkiaľ si ich má možnosť kupujúci odstrániť. 
Ak tak neurobí, produkty budú v jeho nákupnom košíku i pri budúcom prihlásení. 

1.3.2 Spôsob stornovania/zrušenia objednávky po jej odoslaní

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

 

1.4 Poskytovanie zliav a bonusový systém

 

Všetky ceny a poplatky uvedené v našom elektronickom obchode sú už konečné a je v nich zahrnutá DPH. Príslušné zľavy sú zobrazené pri zľavnenom produkte. Akciové produkty sú v ponuke len do vypredania zásob a ceny sa môžu líšiť na našej kamennej predajni v Novom Meste nad Váhom. 

 

Pri každom nákupe získa kupujúci body podľa sumy za úhradu.  Tieto body si môže pri ďalšom nákupe uplatniť za zľavu a to v hodnote 2,5% celkovej sumy predchádzajúcej objednávky.

 

2. Povinnosti kupujúceho a predávajúceho


2.1 Predávajúci sa zaväzuje: 

- bezodkladne vybaviť objednávku kupujúceho

- dodržať stanovenú cenu (cenu, ktorá bola aktuálna v čase podania objednávky)

- dodať nepoškodený tovar

- dodať tovar, ktorý si kupujúci objednal (napr. dohodnutá farba ciferníka, remienka ak nebolo s kupujúcim dohodnuté inak)

- priložiť k tovaru doklad o zaplatení a záručný list 

2.2 Kupujúci sa zaväzuje:

 - prebrať objednávku od kuriéra alebo iného doručiteľa

 - zaplatiť za tovar (dobierku alebo bankovým prevodom) plnú čiastku

 - prekontrolovať obal zásielky pri preberaní od kuriéra alebo doručovateľa

 - poškodené zásielky nepreberajte! 

2.3 Vylúčenie zodpovednosti predávajúceho: 

Predávajúci nenesie zodpovednosť za:

- poškodenie zásielky doručovateľom (v takom prípade treba spísať reklamáciu s doručovateľom alebo zásielku neprebrať)

- oneskorené doručenie zavinené udaním nesprávnej adresy

- oneskorené doručenie zavinené doručovateľom 

3. Odstúpenie od zmluvy/zrušenie objednávky


3.1 Odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho:

 

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

 

Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.  Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ak tak spotrebiteľ v tejto lehote neučiní, jeho nárok na vrátenie tovaru zaniká.  

 

Ustanovenia týchto obchodných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.

 

Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo pomocou formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok, najmä identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu kupujúceho.

 

 

V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

-          predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

-          predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

-          predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

-          poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

-          predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.

 

Ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy, znáša náklady na vrátenie tovaru.  Peniaze mu budú vrátené na účet v priebehu 14 pracovných dní.

  

Kupujúci je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný. Tovar zasielajte na adresu:

 

Hodinárstvo Atalovič

ul. J. Hašku 6

915 01 Nové Mesto nad Váhom

(Zaslaný tovar odporúčame poistiť) Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.

 

 

3.2 Odstúpenie od zmluvy zo strany predávajúceho:

 

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

4. Reklamácie a záruka

4.1 Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.

 

 

Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že doručí tovar do prevádzkarne predávajúceho a doručí predávajúcemu prejav vôle kupujúceho uplatniť si svoje právo napr. vo forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie, ktorý je umiestnený na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. § 622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom tovaru na vykonávanie záručných opráv (ďalej len „určená osoba“). Zoznam určených osôb je uvedený v záručnom liste alebo ho kupujúcemu zašle na jeho žiadosť predávajúci.

 

 

Kupujúci je povinný pred prvým použitím výrobku riadne sa oboznámiť s návodom a so záručnými podmienkami.

 

Predávajúci, resp. servisné stredisko rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

 

Autorizované servisné strediská pre záručný a pozáručný sú uvedené v záručnom liste, ktorý kupujúciobdržal s tovarom. Odporúčame kupujúcim kontaktovať servisné stredisko telefonicky a dohodnúť si spôsob vybavenia reklamácie priamo so zástupcom servisného strediska. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci ani servisné strediská nepreberajú. V prípade zaslania reklamovaného tovaru poštou odporúčame tovar poistiť.

 

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a kópia reklamačného protokolu mu bude doručená spolu s tovarom, resp. odovzdaná osobne pri prevzatí reklamovaného tovaru.

 

 

Záruka sa nevzťahuje na:

- predpokladanú dĺžku životnosti batérie 
- opotrebovanie skla, puzdra, remienka a náramku spôsobené bežným používaním
- poškodenie strojčeka vodou (pobytom v nevhodnom prostredí) 
- vady vyvolané neodborným zásahom

 

 

Ak by ste potrebovali asistenciu v prípade reklamácie, prosíme Vás, kontaktujte nás na emailovej adrese hodinarstvo(zavináč)hodinarstvo.sk alebo telefonicky na čísle 032 771 28 09 v čase od 9:00 do 17:00 hodiny a my si Vami dohodneme spôsob vybavenia reklamácie, prípadne odporučíme servisné stredisko.

 

 

4.2 Záručná doba

Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru kupujúcim. 

 

4.3 Reklamácie týkajúce sa prepravy:
Ak kupujúci zistí pri preberaní tovaru, že balenie, v ktorom je výrobok doručovaný nie je v poriadku, kupujúci je povinný v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení priamo s prepravcom. 
Všetky zásielky sú poistené, takže zodpovednosť nesie prepravca. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia nie je možné uznať. 

5. Záverečné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky sa týkajú iba vzťahov vznikajúcich medzi Predávajúcim a Kupujúcim a riadia sa právnymi predpismi SR. 
Záležitosti, nenachádzajúce sa v týchto obchodných podmienkach, sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. 

Tieto všeobecné Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1 júna 2014.

 

© 2011 Hodinarstvo.sk - Všetky práva vyhradené